.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بعدازظهر امروز اتفاق افتاد؛
ترافیک شدید در جاده ساری قائمشهر به بهانه لکه گیری آسفالت!
شمال نیوز:این کار راه سازی مسبوق به سابقه است ومعلوم نیست به چه دلیلی این اداره این ساعت را که اوج برگشت بسیاری از سرویس ادارات می باشد برای انجام تعمیر روکش آسفالت این جاده در نظر می گیرد.

شمال نیوز:بعدازظهر امروز در حالی اتوبان ساری قائمشهر زیر بار ترافیک سنگین به مسافت تقریبا" 2 کیلومتر رفته بود که تنها دلیل آن لکه گیری آسفالت این جاده بود!
به گزارش خبرنگار شمال نیوز ماشین های راه سازی امروز حوالی ساعت 2 بعدازظهر که این جاده در اوج بار ترافیکی به سر می برد مشغول عملیات لکه گیری و انجام آسفالت بوده که همین امر باعث ایجاد ترافیک شدید و نارضایتی سرنشینان خودروهای در حال تردد شده بود.
نکته جالب و قابل تاسف اینکه به دلیل عدم وقت سنجی لازم و نبود تعداد کافی از پرسنل پلیس راه و راه سازی بی نظمی شدیدی در نحوه عبور ماشین ها در این محور مهم مواصلاتی دیده شد.
حسینی که خود را از کارمندان شاغل در یکی از ادارات کل استان معرفی کرده بود در این باره به خبرنگار شمال نیوز گفت:این کار راه سازی مسبوق به سابقه است ومعلوم نیست به چه دلیلی این اداره این ساعت را که اوج برگشت بسیاری از سرویس ادارات می باشد برای انجام تعمیر روکش آسفالت این جاده در نظر می گیرد.
وی با انتقاد شدید از مسئولین ذیربط گفت:آیا واقعا نمی شود این آقایان با یک برنامه ریزی بهتر و زمانیکه این جاده لحظات خلوت تری را به لحاظ تردد خودروهای سواری دارد دست به انجام این کارها بزنند.
یکی دیگر از شهروندان که حسابی از این ترافیک کلافه به نظر می رسید به خبرنگار شمال نیوز گفت:براستی اگر مسئولین خودشان در این ترافیک شدید بمانند آیا با عوامل ذیربط برخورد نمی کنند؟
به هر ترتیب به نظر می رسد مسئولین اداره کل راه و مسکن شهرسازی استان باید ضمن احترام به حقوق شهروندان برنامه ریزی مناسب تری نسبت به اینگونه فعالیت های کاری خود داشته تا به بهانه انجام یک خدمت اینگونه سبب دلخوری شهروندان و ایجاد شدن ترافیک سنگین در جاده های استان نشوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مهر 1392
بعضی ها فقط انتقاد کردن و بلد هستند.بابا باز خدا پدر شونو بیامورزه .این جاده دیگه داشت پدر ماشینهای ما رو درمیاورد.من یه راننده خطی هستم واقعا اسفالت بدی داره.لشکر بی مرگ که نمیشه در طول این همه سال فقط یه بار این اتفاق افتاد . اقای حسینی عزیز که ساروی هم نیستی تو ادارت نشتی و به فکر راننده های خطی نیستی که این جاده کلی به ماشینمون ضرر میزنه. حالا یه روز کلافه شدی چه اشکالی داره ما که در کل سال با این جاده های خراب کلافه میشیم چی. دست اداره راه درد نکنه. واقعا جاده اسفالت بدی داره حاضریم یه روز کلافه بشیم ولی مشکل حل شه بازم از بچه های راهسای تشکر میکنم.
نا شناس 28 مهر 1392
اتفاقا این کار راهسازی به دور از درایت مدیریتی است.اگر ئاقعا دنبال درست کردن هستند چرا یه ساعت خلوت تر این کار را نمی کنند.ضمنا این آسفالت ها اصلا" کیفیت نداره یک بار که توی این مسیر برید متوجه حرفام میشید.
ضمنا میتونید همین اسفالتی که امروز کار شد را یک ماه دیگه ببینید که به چه روزی میفته
نا شناس 28 مهر 1392
واسه وقت مردم هیچ ارزشی قائل نیستن!
هرچند خود این مردم هم بدترن!
محمد 29 مهر 1392
آقای راننده خطی که نظر خودتونو اعلام کردید ضمن احترام به نظر شخصی شما لازم است اعلام کنم اداره کل راه و شهرسازی استان ماز ندران یکی از بی برنامه ترین ادارات کل استان و کشور می باشد که متولیانش (اکثرا) به فکر حفظ و ارتقا صندلی خود هستند -برای مثال دو روز قبل از بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونت وزارت راه از مازندران و محور ساری-تاکام کار اصلاح پیچ شروع شد و کار بهسازی روکش آسفالت ساری قائم شهر نیز با برنامه ریزی قبلی می توانست در زمان کم ترافیک انجام شود ولی امان از تبلیغات مدیران دولت قبل در دولت تدبیر و امید که خواهان ابقا هستند. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
فرمان بر 29 مهر 1392
عجب ملتي هستيم ما!!!!!!
وقتي آسفالت مشكل داره هميشه انتقاد مي كنيم كه به فكر مردم نيستند و اگر خودشان هم از اين جاده ها با پرايد برن زودتر جاده ها را درست مي كنند وقتي هم دارند كار انجام مي دهند، باز زبان به اعتراض مي گشاييم و ميگيم چرا چند دقيقه در ترافيك مانديم...
آقاي حسيني گرامي من هم ديروز مثل شما در اون ترافيكي كه فرموديد بودم ولي ترافيك به اون شدت شديد نبود و اگر ما شهروندان با اونها همكاري مي كرديم و براي زودتر رفتنمون نظم ترافيك را بر هم نمي زديم همه به راحتي عبور مي كرديم.
نا شناس 29 مهر 1392
موضوع بي برنامه بودن وعدم توجه به وقت ، اعصاب ، وخيلي چيز هاي ديگه مردم در مازندران بطور كلي عادت شده كه نشان از ناكارآمدي مديريت و مدير است دراينجا علاوه بر وجود بحران هاي ديگران بحران مديريت ناكارآمد نيز وجود دارد اين موضوع نه تنها درجاده هاي بين شهري در درون شهر ها هم وجود دارد .مثلا درساري احداث كانال انتقال آب سطحي ويا روزي كه آسفالت مي كردند .درقائمشهر بواسطه نبود دوربگران صحيح ومنطقي درخيابان ساري ويا عدم اصلاح گذرگاه راه آهن درچهار راه ترك محله ، درمسير ساحلي بدليل عدم وجود كنار گذر ساحلي و يا محور فيروز كوه از شيرگاه تا گدوك ، ترافيك هاي سنگين گلافه كننده هستند .اما چه اشكالي دارد كارهاي عمراني مثل آسفالت ، تعميرات وبعضي امور ديگر در شب آنجام بشود تاهم مردم وهم كارگران شريف در آرامش بيشتري قرار بگيرند.
نا شناس 29 مهر 1392
این آقایی که گفته دیروز ترافیک به این شدت نبود چند حالت داره؟
یا نمیدونه ترافیک به چی میگن
یا اینکه خودش اصلا اونجا نبوده و بهش گفتن که کامنت بذار
یا خیلی بیکاره و معطلی نزدیک به نیم ساعته براش مهم نیست
و یا.......
نا شناس 29 مهر 1392
بنده خودم دیروز توترافیک واقعا شلوغی که ایجاده کردن بودم ، واقعا متاسفم برای برنامه ریزی ضعیفی که تواین موقعیت وزمان انجام میشه !!!! هرکی نمی دید باورش نمیشد به خاطرلکه گیری اینهمه ترافیک بشه !! واقعا متاسفم از عدم مدیریت مناسب !!!!!!!
نا شناس 29 مهر 1392
* خلایق هر چه لایق !!!!!!!!!!!
نا شناس 29 مهر 1392
بعضی ها اصلا نمی فهمن چی میگن. مساله این نبود کهخ فلان شخص اهل کجاست... تو کله این مازندرانی ها همش این شهر و اون شهر می گذره، بابا کل استان به هیچ بنده شما دنبال شهر می گردی.
احمد 29 مهر 1392
یکی به داد این مردم چهاردانگه ودودانگه برسد که هر هفته توی ترافیک تاکام به ساری گرفتار هستند وکسی به فکر تعریض جاده نیست
قابل توجه نمایندگان مردم ساری آقایان شجاعی ودامادی
موسی 29 مهر 1392
خدا پدر ومادر تان را حفظ کند ،می خواستید نیم ساعت زودتر برید خانه چکار ؟ غر غر خانواده از بی پولی ونداری ویا سروکله زدت با بچه ها ! یک مقدار با تحمل این ترافیک یاد مردم تهران وشهرهای دیگر بیافتید که چه می کنند . حالا مبنا بر فرمایش شما باشد محل اشکال ولی هر ساعت شبانه روز اگر آسفالت می شد باز هم دیگران مشکل تراشی می کردند .
ما (خودم و....) شما نه ، همیشه انتقاد می کنیم بجای آن فرهنگ پیشنهاد بهینه را در دستور کار وکلام مان قرار دهیم .با تشکر
نا شناس 29 مهر 1392
شهر داری ساری هم جلوی پارک آفتاب آسفالت کرده چاله های منحول فاضلاب سرعت گیر نبوده بلکه فنر شکن ماشین و کمر شکن آدم می باشد خوشا به حال عبوری که از ماشین اداری استفاده می کند و ماشین شخصی آن آسیبی نمی بیند- حتما معاون جدیدش نظارت کرده ...
علی کریمی 29 مهر 1392
شمادرست میگیدکارگرانی که ازصبح جای دیگه مشغول هستندبرای پیشرفت کاری بعداز ساعت اداری که مهندسین مشغول رفتن به منازل خودوبرسرشغل دوم خود هستندمیآیندکارمیکنند واقعا"ببخشید.
متأسفانه این حرفامخصوص کسانی هیت که کاراجرایی نکردن وفقط شاید از7صبح تا2اداره بودند.دوست عزیزبدریارفته میداندمصیبت های طوفان را
بشین سرجات یک روز ساعت 2رفتی سختت بود اگرمثل هرروز 12نهارگرم میخوردی بااین صحنه های وحشت ناک مواجه نمیشدی.
نا شناس 29 مهر 1392
ای بابابخشید به تریش غباتون برخورد ببخشیداتو لباستون شکست.مرده حسابی این جای خسته نباشید شماست؟
نا شناس 29 مهر 1392
من اگرباشم دست چنین مسئولی رو میبوسم کدوم رئیسی تا این ساعت کارمیکنه تو که کارنمیکنی چرا بدت اومده.
نا شناس 28 مهر 1392
دوستان نظرات متفاوتي ارايه نمودنمد ، بعضي اين كار راهداري را تقدير و بعضي آن را نكوهش كردند لازم به ذكر است بيش ترين مدت توقف در ترافيك را نيم ساعت اعلام كردند در صورتي كه بالاترين مدت تاخيرحدود يك ربع بوده .و علت اين تاخير خود ما مردم هستيم كه در اين گونه موارد با چب و راست رفتن و شتاب بي مورد باعث بي نظمي و هرج و مرج در ترافيك مي گرديم.محور ساري قايم شهر يكي از پر ترافيك ترين محور ها در سطح گشور مي باشد .توقف ده الي بيست دقيقه اي جهت بهبود وضعيت را يك امر كاملا طبيعي و عادي مي باشد اين همه حمله به قشر زحمت كش راهداري هيچ توجيهي ندارد.متشكرم
نا شناس 28 مهر 1392
ازتمامی عزیزان راهداری مازندران که در سرماوگرمازحمت میکشندکمال تقدیروتشکربعمل می آید.دراینجا اشاره میکنم به یک ضرب المثل مازندرانی که میفرمایند:شمه دل ره آغوذ ونه ولی رخ رخ نونه
فرمان بر 28 مهر 1392
دوست گرامي كه خطاب به من فرموديد يا در آن ترافيك نبوديد و يا خيلي بيكاريد
اگر كمي منطقي و دور از احساسات فكر كنيد مي بينيد كه بايد دست اين افراد زحمت كش كه در ساعتي كه همه عجله براي رفتن به خانه و استراحت داشتند با اون گرماي آسفالت و خطر جاده در حال كار كردن بودند تا من و شما بتوانيم در جاده ها با راحتي و آسايش و امنيت عبور كنيم.
حسین 29 مهر 1392
نظرات رو خوندم، بجزاخریه ....دنبال توجیه بوده! توجیه که ...با تغییر دولت،کم کم تغییرات در سطح مدیران کل و شهرستان ها شروع میشه! اونچیزی که مهمه باید الان مدیرکل ها هرچی در چنته دارند رو کنند! اگه سری به سایت اداره کل ها بزنید کل اخبار شده همین که خیلی فعالیت ها صورت گرفته ما خیلی اکتیو هستیم! این فقط خاص مدیرکل راه و شهرسازی که من کارند اون اداره هستم نیست! و هرحال هیچ پستی ماندنی نیست آقای... هممون باید پستمونو به یک نفر دگیه بدیم همچون گذشته!!! مهمتر این اینکه ماها میدونیم 10 دقیقه ترافیک برای جاده قائمشهر امری عادیست، اینکه شمال نیوز اون روی روی خروجیش رفته بدون بالای یک ساعت بوده! آقای رمدانی اسم اداره کل ، اداره راه و شهرسازی است نه راه و مسکن و شهرسازی راهدار هرکاری انجام میده برای رضای خداست نه ریا توشه نه خودشو یه شخص دیگه جا میزنه! اینکه میگم یه شخص دیگه چون میدونم اون شخصی که خودشو راننده خطی حا زده کیه! برادر راننده جماعت فرصت خاروندن سرشونو ندارند بیان اینترنت کامنت بزنن بماند ! نافرم سوتی دادی!! خواهشا برای منافع سیاسی با اسم راهدار بازی نکنیم با تشکر! کارمند ساده اداره راه و شهرسازی
نا شناس 29 مهر 1392
آخه کسی که داری میگی دست اونا را باید بوسید.
مرد حسابی اولا" که شغل اون بنده خداها همینه و به خاطر کارشون مزد میگیرن و البته از اونها تشکر میکنیم
اما حرف من مثل بعضی از افرادی که کامنت گذاشتند اینه که سوء مدیریت در اجرای این کارها دیده میشه و افرادیکه مسئولند وقت شناس نیستند و یا اینکه وقت مردم برای اونا ارزش ناره چرا در ساعت خلوت نباید این کارها انجام بشه؟
نا شناس 29 مهر 1392
دوستان محترم که درترافیک دیروز بودید.بنده به عنوان یک مهندس عمران که خود هم درآن ترافیک بودم به نکته ای اشاره خواهم نمودکه لازم است بدانیدبرای لکه گیری بصورت مکانیزه.این فرایند مستلزم مراحلی میباشدکه شامل طی شدن زمان میشود.یعنی پس ازبرداشت آسفالت بسترکاربایدتمیزوجاروشود وهوادهی شودتابسترخشک شودوسپس قیرپاشی شودوپس ازچندساعت نسبت آسفالت اقدام کرد.یادآورمیشود قطع عملیات درهریک ازاین مراحل امکان پذیرنمیباشدوکلیه مراحل بایدپشت سرهم انجام شود.لازم به توضیح میباشددرهرساعت ازشبانه روز ترافیک دراین محورجریان دارد.
نا شناس 30 مهر 1392
چرا روابط عمومی اداره کل راه و مسکن و شهرسازی در مورد این خبر بطور رسمی پاسخ نداده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
123 1 آبان 1392
عقل سليم ميگه اون ساعت وقت چنين كاري نبوده با اصل كار كسي مشكل نداره دستشون درد نكنه يه تذكر دادن دوستان كه اون ساعت ساعت اوج تردد خودرو هاست بهتريت ساعت بين 15:30 الي 17 بوده چون من هررزو تو اين مسير مي رم و ميام حالا چهل كلاغ صد كلاغ نكنيد انشاالله تمام جاده هاي ما خوب و ايمن شوند و اين سرعت گير ها هم انشاالله برداشته شوند تا ما سالي سه چهار باز بلبرينگ چرخ عوض نكنيم/
حسین 1 آبان 1392
با سلام و ضمن تقدیر و تشکر از دوستان در حوزه رسانه و خبر با توجه به اینکه در هر کاری لازم می باشد اخلاق حرفه ای و کاری رعایت شود و این انتظار از دوستان حوزه خبر نیز بایست رعایت شود
نظر یکی از دوستان را در حوزه ترافیک در جاده ساری و قایمشهر دیدم و اینکه دوست عزیزی در مورد مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری ساری نظری دادند و اینکه مسئله آسفالت چه ربطی به مدیر منابع طبیعی دارد و این نسبت دادن مناسب نیست و با شناختی که بنده به عنوان دانشجوی ارشد مدیریت محیط زیست دارم و فرمایشات این مدیر لایق، مردمی و خدمتگذار و فرزند معظم شهید را گوش داده و کاملا از مواضعشان دفاع مینمایم و نسبت این فرمایشات را تا حدی مغرضانه و بدلایل منافع شخصی می دانم
از دوستان رسانه هم تقاضا دارم که در حوزه خبر مسائل حرفه ای را رعایت کنند
دانشجویمدیریت محیط زیست دانشگاه تهران
علیرضا حسین پور 1 آبان 1392
متاسفانه من نفهمیدم که روکش آسفالت اتوبان ساری - قائمشهر چه ارتباطی به مدیر کل محترم منابع طبیعی دارد- بنده خدا نوبخت
سید علی 1 آبان 1392
دوست عزیزی که که در خبر آسفالت و ترافیک اتوبان ساری - قلئمشهر از مدیر کل منابع طبیعی ساری می نویسید اصلا این دوست عزیز را میشناسید و نوبخت از صلابت، شجاعت، ریاضت، اخلاق و عدالت جز بهترین مدیران کشور است و بی انصافی است که این دوست عزیز اینطور بی ربط انتقاد مینمایند
تا حدی این انتقاد بنظرم شخصی است و شاید منافع این عزیز در خطر افتاده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.